סקר: הקניות באינטרנט בישראל במגמת עליה מתמדת

      סגור לתגובות על סקר: הקניות באינטרנט בישראל במגמת עליה מתמדת

Graph up to 2018מגוון אפשרויות המכירה המתקדמות באינטרנט, החוסכות פעמים רבות פערי תיווך שונים, עושות את שלהן הן לטובת הצרכן והן לטובת הסוחרים. על-פי סקר של חברת שירותי הסליקה PayPal, הביקוש לרכישות מקוונות בקרב הישראלים עולה מידי שנה בקנה מידה עצום. מספר המשתמשים המבצעים קניות בחנויות מקוונות מאמיר בקצב שמכפיל את עצמו מידי יום – על פי הנתונים, כ-74% מכלל המשתמשים באינטרנט שגילם מעל 18 ביצעו רכישה מקוונת במהלך שנת 2018.

כמה מילים אודות הממצאים מאת צוות המחקר של PayPal:

כולם מכירים את ההתרגשות של קניית מוצרים ושירותים בחנויות דיגיטליות. הקנייה המקוונת היא חוויה אמוציונלית: מהריגוש הראשוני של סקירת מגוון אפשרויות באמצעות מסך המחשב בנוחות מרבית, הזמנת המוצר והציפייה עד להגעתו אלינו ולבסוף, הרגע המאושר של פתיחת אריזת המוצר.

רכישה באמצעות המערכת הבנקאית של חברת פייפל היא לא עוד רכישה מקוונת ‘מרחוק’, אלא מוכוונת חווית שימוש מותאמת לצרכי הקונה-מוכר ומאפשרת נוחות ובטחון בהעברת כספים ברמה הגבוהה ביותר.

עוד ניתן לציין בעניין זה את התקדמות ממשקי המסחר בדיגיטל אשר גם להם חלק ניכר בהשפעה על המגמה של מעבר לקניות באינטרנט, לעומת רכישה בחנויות פיזיות. ככל שמערכות המסחר מפותחות יותר כך יותר ויותר אנשים בעלי חיבור לאינטרנט נעזרים בהן לקניות בענפי המסחר השונים: דברי מכולת ומוצרים מתכלים, מחשוב, ביגוד ועוד.

צילום מסך. מקור: PayPal

קישור לסקר / מקור (באנגלית): PayPal Insights 2018 Global Report

אהבתם? דרגו את התוכן:
[סך-הכל: 2 ממוצע: 4.5]